duminică, 3 aprilie 2011

Despre Moonie ! Pandanda in Direct news :


Hei Henry  a postat pe blogul sau despre un ModeratoR si anume Moonie . Mai jos aveti poza de la pandaul ei si niste lucruri despre ea :

 
                                                                            
                                                                        roBBoT
Ai vreun dragon?
Da, am patru. Rosu, galben, verde si negru. Numele lor sunt Marlo, King, Echo si Tana (numiti dupa poreclele copiiilor si cainilor mei).

Cum arata casa ta din copac?
Colorata, cu o multime de animale si plante.

Care este costumul tau preferat?
Cel mai mult imi place capul de monstru. Este un lucru pe care il pot purta cu tricoul meu minunat de moderator. Si odata cu perechea potrivita de pantofi, aveti un moderator elegant!

Care e culoarea ta preferata?
Rosu.

Care este jocul tau favorit?
Dragon's Revenge, desigur. Este cel mai bun joc! Intru de multe ori, cand nu am de lucrat, doar ca sa ma joc!

Ai alege vanatoarea de iepuri sau de fantome?
Iepurasi. Fantomele care ingheata ma prind intotdeauna, deci sunt inghetata de cele mai multe ori cand sunt la vanatoare de fantome. De obicei am un scor mic la fantomele capturate si un scor mare la prinderea de iepurasi.

Care a fost festivalul tau preferat?
Summer Festival, este timpul meu preferat din an. Deschiderea plajei cu cateva zile inainte de festival a fost momentul perfect. Ne-a dat un loc minunat sa ne distram si sa prindem niste raze.

Care este Questul tau favorit?
Imi plac toate questurile lui Tammy, au grafici interesante, animatii si flori.

Care e camera ta favorita din Pandanda?
Imi place Darby Field pentru ca e distractiv sa iei o pauza si sa prinzi iepurasi, apoi sa te intorci la vorbit.

Care e cel mai bun lucru in a fi un moderator?
Toti copiii cool pe care ii intalnesti.

Care e cel mai greu lucru in a fi un moderator?
Sa ma asigur ca toata lumea se simte inclus in conversatie. De asemenea, este pacat ca atunci cand plec, pandas pe care ii credeam draguti, incep sa actioneze.

Ce faci cand nu moderezi?
In cea mai mare parte, stau cu copiii mei. Imi place sa fiu o ,,Fotbal mama''.

Ce te face sa zambesti in Pandanda?
Cand copiii sunt de ajutor mie si altor pandas.

Mai este ceva ce ai vrea sa le transmiti jucatorilor din Pandanda?
Nu pot adauga pe cineva in lista mea de prieteni, dar as face-o daca as putea. Imi voi aminti de voi, pentru ca am o memorie foarte buna.

Un comentariu: