joi, 17 februarie 2011

Gemmza moderator !

Intrebari si raspunsuri in legatura cu moderatorul Gemma !
 
 
Ai un Dragon?
• Yo am facut, dar apoi a fost greu sa am grija de ei , aşa că am pus pe toti cei 3 la adoptare. M-am simţit rău. Nu vreau ca ei să moară de foame. : (

Cum este Treehouse-ul tau?
• Sunt leneş. Am încă chestii de Crăciun , der le voi schimba intr-o zi. 

Care este stilul dumneavoastră preferat?
• Sunt diggin "afro bada mea de curcubeu . Uni dintre panda păstreaza sun-mi un hippie, dar totul e bine. :)

Care este culoarea ta preferata?
• Argintiu ... Bling, Bling!

Minigame`ul tau preferat?
• Dragon's Revenge!

Doriţi mai degrabă sa prindeti iepurasi sau fantome?
• Stiu totul despre fantome cuz nu numai tu le prinzi ya dar asiguraţi-vă că nu trebuie alte 2 nu va congeleaza! Este mult mai periculos nu e ca iepuraşii lupta înapoi sau nimic!

Care a fost Festivalul tau preferată?
• Pumpkin Festival. Imi plac culorile, acestea sunt nebune si te infricoseaza.

Care este camera dumneavoastră preferata în Pandanda?
• Misty Hill. Pun pariu că nu a luat o mulţime de dragoste de la alţii, atât de bine, voi da toata dragostea de care are nevoie!

Care este cel mai bun lucru despre a fi un Moderator?
• Cel mai bun lucru este sa am să-l lovi cu piciorul cu ursi panda rece care mă fac să râd şi să respecte regulile. Ei fac acest loc de muncă mai bun vreodată, yo!

Care este cel mai greu lucru despre a fi un Moderator?
• Panda rai care nu înţeleg că, atunci când există 5 sau mai multe panda să vorbesc cu mine la o dată, uneori îmi ia un timp să răspund. Nu înseamnă că eu nu vă plac ... Asta înseamnă doar că toată lumea trebuie să astepte .. : D

Ce iti place sa faci atunci cand nu esti Moderator?
• În realitate, eu sunt un soarece de laborator care încearcă să cucerească lumea cu prietenul meu, care este un pic tâmpit. Nu, eu nu sunt. Sau eu sunt? squints

Ce te face sa zambesti in Pandanda?
• Panda politicosi ... Ei sunt tari .. lumea mea! Oh şi panda care să-mi spuna povesti despre cum am întâlnit prima dată. Asta e foarte cool!

Este acolo orice altceva ce ar dori să spui despre  Pandanda?
• Ştiu că nu sunt în jurul unui lot, dar nu, eu nu sunt un nou Mod. Jur că am fost în jurul pentru un timp acum .... Si da .... Pentru cei care mă întreabă de fiecare dată când mă văd ... îmi amintesc de tine! : P

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu